Kā informēja AT preses sekretāre Baiba Kataja, tiesvedība tika izbeigta saskaņā ar Civilprocesa likuma 223.panta 5.punktu, kurā teikts, ka "tiesa izbeidz tiesvedību lietā, ja [..] puses noslēgušas izlīgumu un tiesa to apstiprinājusi".
Ar jautājumu, kādi ir panāktā izlīguma nosacījumi, Kataja aģentūru LETA aicināja vērsties pie pašām pusēm.
Kā ziņots, pagājušā gada 16.augustā Rīgas apgabaltiesa apmierināja "VIP Avia" parāda piedziņas prasību, bet lidosta spriedumu nolēma pārsūdzēt.
Prasību pret lidostu "VIP Avia" apgabaltiesā iesniedza 2011.gadā.
Jau ziņots, ka 2010.gada aprīlī Rīgas rajona tiesa izbeidza 2009.gadā noteikto "VIP Avia" ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesu un pasludināja uzņēmuma maksātnespēju. Par administratori tika iecelta Ilze Gulbe.
Uzņēmums "VIP Avia" vairāk nekā desmit gadus veica biznesa klases lidojumus un bija oficiālais Latvijas Valsts prezidenta pārvadātājs. "VIP Avia" flotē bija trīs "Hawker" un viena "Challenger" tipa lidmašīna.
"Firmas.lv" datubāze liecina, ka "VIP Avia" pilnībā pieder Kiprā reģistrētajai "Broda Agro Trade (Cyprus) Limited".
2009.gadā SIA "VIP Avia" parakstītais un apmaksātais pamatkapitāls sasniedza 6,2 miljonus latu.
Savukārt starptautiskā lidosta "Rīga" 2011.gadā strādāja ar 409 389 latu peļņu. 2010.gadā lidosta strādāja ar 2,76 miljonu latu lieliem zaudējumiem.
Tikmēr pērn lidosta apkalpoja 4,77 miljonus pasažieru, un tas ir par 6,5% mazāk nekā 2011.gadā, kad tika apkalpoti 5,1 miljons pasažieru.