"Galvenais iemesls, kāpēc Ozoliņu nolemts piesaistīt LDz, ir viņa veiksmīgā pieredze lidostā "Rīga", risinot problēmas ap sarežģīto un vērienīgo Rīgas lidostas infrastruktūras projektu ar Kohēzijas fonda finansējuma piesaisti, un veiksmīgi uzsākot šī projekta realizāciju," paskaidroja Freidenfelds.
Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Anrijs Matīss norādīja, ka Ozoliņš lūdzis atļauju savienot ministra padomnieka un LDz viceprezidenta amatus, un viņam šāda atļauja arī ir dota.
"Satiksmes ministrs augsti vērtē Ozoliņa līdzšinējo veiksmīgo darbu gan lidostā "Rīga", gan Satiksmes ministrijā - viņš darbam lidostas "Rīga" valdē tika piesaistīts brīdī, kad Kohēzijas finansējuma apguve lidostas infrastruktūras projektu realizācijai bija būtiski sarežģījusies," skaidroja Freidenfelds.
Ņemot vērā, ka LDz jau tuvākajā nākotnē uzsāks vairāku vērienīgu projektu realizāciju ar Kohēzijas fonda līdzekļu piesaisti, piemēram, peronu izbūvi dzelzceļa stacijās, Ozoliņa pieredze būšot nozīmīga, lai šos projektus realizētu iespējami veiksmīgi un valstij izdevīgi, piebilda Freidenfelds.
Iepriekš ministra padomnieks Ozoliņš tika minēts arī kā potenciālais jaunais satiksmes ministra kandidāts.
Kā zināms, Ronis iesniedzis demisiju un amatu atstās 1.martā.