Pērn mazumtirdzniecības franšīzes tīkls „Narvesen” palielinājis apgrozījumu un sasniedzis uzņēmuma vēsturē lielāko peļņu no pamatdarbības (EBIT) - 1,4 miljonu latu, kas ir 26% pieaugums salīdzinājumā ar 2011.gadu, portālu „Delfi” informēja uzņēmuma pārstāvji.
Uzņēmuma mazumtirdzniecības neto apgrozījums 2012.gadā sasniedza 45,3 miljonus latu, kas ir par 1,4% vairāk nekā gadu iepriekš. Kopējie pārdošanas apjomi pērn uzrādīja augšupejošu tendenci, savukārt visaktuālākais produktu segments bijis kafija un līdzņemamās uzkodas.
“Aizvadītajā gadā pirmo reizi pēc krīzes un restrukturizācijas gadiem esam paplašinājuši Narvesen tīklu ar sešām jaunām tirdzniecības vietām. Arī šogad izmantosim visas iespējas, lai turpinātu izaugsmi un jau šī gada pirmajos mēnešos ir atvērtas trīs jaunas Narvesen tirdzniecības vietas Rīgā, viena no tām pašā pilsētas sirdī – Vernisāžā. Viena no šī gada prioritātēm ir arī investīciju projekti, kuros koncentrēsimies uz esošo produktu un pakalpojumu attīstību un klientu lojalitātes stiprināšanu,” uzņēmuma šā gada plānus komentē „Narvesen” valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.