No ceturtdienas līdz 19.aprīlim ikviens sabiedrības pārstāvis ir aicināts izvēlēties no 100 dažādu preču un pakalpojumu zīmoliem sev tīkamāko un nobalsot par to, piedaloties “Gada preču zīmes” noteikšanā. Šis ir jauns apbalvojums, ko Latvijas uzņēmējdarbības attīstības veicināšanai izveidojušas Patentu valde (PV) un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK).
Apbalvojumam nominācijā „Gada preču zīme - Latvijai" pieteiktas 89 preču zīmes, bet nominācijā „Gada preču zīme - pasaulei" - 11. PV interneta mājas lapā pieejamā informācija liecina, ka par Latvijas mēroga preču zīmes statusu sacentīsies, piemēram, preču zīmes "Pasažieru vilciens", multimediju uzņēmuma "Mix FM" zīmols, alus un citu dzērienu, kā arī pārtikas preču un ēdināšanas uzņēmumu veidoti zīmoli, veļas un apģērbu ražotāju veidoti zīmoli, kā arī uz šo balvu pretendē "virtuālais e-paraksts" un citas.
Par pasaules mērogā pazīstamās preču zīmes statusu sacenšas, piemēram, rupjmaizes zīmols "Liepkalni", apģērbu preču zīme "One Wolf", vīna veikala "de Vino", kā arī citas zīmes.