2012.gadā uzņēmuma ieņēmumi bija 52,7 miljoni eiro (37 miljoni latu), kas veidoja 9% pieaugumu pret iepriekšējo gadu, savukārt uzņēmējdarbības izdevumi bija 50,3 miljoni eiro (35 miljoni latu), kas ir par 7% vairāk nekā iepriekšējā gadā.
Paku nosūtīšanas pakalpojumu apjoms pērn pieauga par 15%, reklāmas pakalpojumu apjoms – par 8%, savukārt e-komercijas pakalpojumu apjoms palielinājās gandrīz uz pusi – par 48%. Kritums bija vērojams vienīgi vēstuļu nosūtīšanas apjomos – tās tika nosūtītas par 8% mazāk nekā iepriekšējā gadā. Uzņēmuma investīciju apjoms pērn palielinājās no 2,5 miljoniem eiro 2011.gadā līdz 4,8 miljoniem eiro (3,7 miljoni latu) 2012.gadā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit