_MG_0997
Foto: Publicitātes foto
Lai stiprinātu savas pozīcijas tirgū, Baltijā lielākais kafijas ražotājs SIA "Melnā kafija" ir investējis 30 000 latu jauna zīmola izveidē. Zīmols "Melna coffee" tiek ieviests ar mērķi palielināt mazumtirdzniecības tirgus daļu Baltijā un eksporta tirgos – Krievijā, Dānijā, Somijā, Baltkrievijā, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Patlaban uzņēmuma Ķekavas ražotnē saražotā produkcija Latvijā veidojot 17,5%, Lietuvā 22%, Igaunijā 2% tirgus. Mazumtirdzniecībai ražoto produktu tirgus daļa Latvijā ir 5%. Uzsākot jaunā zīmola produktu tirdzniecību, ir plānots palielināt tirgus daļu līdz 10%.

Savukārt ilgtermiņā "Melnās kafijas" mērķis ir sasniegt citu Eiropas valstu līmeni, kur kafijas tirgus līderi ir tieši vietējie ražotāji.
"Līdz šim izmantotais mazumtirdzniecības zīmols "Black Professional" cilvēkiem vairāk asociējas ar kafiju, ko ir iespējams pagatavot tikai profesionālajos kafijas aparātos. Sapratām, ka mainot zīmolu un produktu iepakojumu, padarīsim mūsu ražotos produktus pircējiem pieejamākus, tātad – konkurētspējīgākus kopējā kafijas tirgū," zīmola maiņu skaidro uzņēmuma ģenerāldirektors Mārtiņš Čakste.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!