"Lido" peļņa samazinājusies vairāk nekā trīsarpus reizes - no 903 775 latu 2011.gadā līdz 241 983 latu pērn.
Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa, neraugoties uz peļņas samazinājumu, kopumā "Lido" spējis atgūties no iepriekšējā gadā sāktā ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesa.
"Paveicām neiespējamo un 2012.gadu uzskatām par lūzuma punktu pēdējo gadu nedienās. Pērn izdevies noturēties sabiedriskās ēdināšanas līderpozīcijās un palielināt kopējo apgrozījumu par 5,4%, taču atsevišķi ēdināšanas biznesā apgrozījuma kāpums pērn bijis 7%. Pēc iepriekšējā grūtā posma "Lido" šobrīd ir atmodas laiks," sacīja uzņēmuma pārstāve.
Patlaban kompānija par vienu no mērķiem deklarējusi pievēršanos ekoloģiskai pārtikai, jo šāda tendence vērojama visā pasaulē.
"Tradicionālos ēdienus nav paredzēts mainīt, taču ēdienkarte tiek papildināta ar vietējiem augļiem un dārzeņiem atkarībā no sezonas. Ar lauksaimniekiem jau rudenī vienojamie par konkrētu izejvielu piegādi, taču ne vienmēr līgumi tiek izpildīti. Piemēram, nesen "Lido" veselu mēnesi nevarējis pagatavot kartupeļu biezeni, jo bija beigušies konkrētas šķirnes kartupeļi," atzina Auziņa.
Tāpat viņa norādīja, ka, iespējams, jau gada beigās tiks atklāts jauns "Lido" bistro Rīgā, taču, iekams nav parakstītas konkrētas vienošanās, uzņēmuma vadība detalizētus plānus neatklāj.
Patlaban "Lido" tīklu veido viens "pop-up" bistro un astoņi bistro Latvijā, kā arī viens "Lido" bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un divi veikali Rīgā un Liepājā.
Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 9, 92 miljoni latu.
"Lido" vienīgais īpašnieks ir Gunārs Ķirsons.