Salīdzinājumā ar pērnā gada jūniju un jūliju, saldējuma pārdošanas apjoms "Maxima" lielveikalos šogad tajā pašā laikā pirkts par 11% vairāk, nekā pērn šajā pašā periodā. Aprēķinām vēl nav pieskaitīts pārdošanas tempa kāpums augusta karstajās dienās. Kāruma pārdošanas apjoma palielināšanās novērota arī lielveikalu tīklā "Rimi".
Portāls "Delfi" piedāvā saldējumu ražotāju komentārus par šīs vasaras tendencēm saldējuma tirdzniecībā, kā arī iespējams fotogalerijās apskatīt to, kā ražotnēs top viens no vasaras iekārojamākajiem gardumiem.
Karstajā laikā ‘Druvas saldējuma’ ražotājs kāpina jaudu
"Vasarā ir būtiski sekot līdzi temperatūras izmaiņām, lai savus lojālos un topošos pircējus, varam atvēsināt ikvienā brīdī. Līdz ar pieprasījuma kāpumu, palielinājām arī ražošanas jaudu, jo kā saldējuma ražotāji mēs jūtamies atbildīgi par katru, kas vēlas ne tikai panašķoties, bet arī atvēsināties, izvēloties produktus no īsta piena un sviesta," stāsta AS "Druva food" pārdošanas vadītājs Jānis Muižnieks.
Savukārt par šīs vasaras populārāko AS "Druva food" produktu tiekot atzīts cigoriņu saldējums, informēja uzņēmuma pārstāvji.
'Rūjienas saldējuma' ražotājam veicas labāk nekā pērn
"Lai arī ražotāji iesaistījušies asā cīņā par tirgus daļām un lielie uzņēmumi tērē milzīgus līdzekļus reklāmai, Rūjienai ir izdevies saglabāt savu vietu, jo nepieļaujam nekādus kompromisus ar izejvielām - tikai un vienīgi piena un krējuma saldējums, kas nodrošina garšas kvalitāti un augstvērtīgu produkta uzturvērtību," lepojas Miezis.
Tāpat Miezis norāda, ka "pirms trijiem gadiem "Rūjienas saldējuma" uzsāktā diskusija par piena un krējuma saldējuma vērtību, un iespējamo aizsardzību ministrijas līmenī ir nesusi augļus - šobrīd ikkatrs ražotājs cenšas vismaz kaut kādā veidā piesaistīt vārdus piens un krējums uz iepakojuma pat ja tie nav ne tuvu stāvējuši ražošanai".
Cilvēku izvēle, kādu saldējumu pirkt esot vērtējama no dažādiem aspektiem - pirktspēja, intelektuālais skatījums uz patēriņa precēm, attieksme pret veselību. Katrs no šiem nosacījumiem cilvēkam diktē izvēles iespējas, atzīst "Rūjienas saldējums" valdes priekšsēdētājs.
‘Food union’ lepojas ar 2000 tonnām pārdota saldējuma
"Saldējums ir sezonāla prece, tādēļ šo vasaru sākām labi sagatavojušies un piedāvājām saviem pircējiem vairākus jaunumus - "Pols" retro līniju papīra iepakojumā un jaunu produktu "Pols" ar konfektes "Gotiņa" garšu, "Ekselence" uz kociņa dubultā šokolādes glazūrā un jaunu "Ekselence" gardēžu saldējumu viena litra vannītēs, kā arī uzsākām ražot "Tio" saldējumu tikai no īsta piena un krējuma. Prieks, ka tieši šī gada jaunievedumi veido vairāk kā pusi (58%) no mūsu saldējumu tirdzniecības Latvijā," portālam "Delfi" skaidro uzņēmuma saldējuma kategorijas attīstības direktors Dmitrijs Dokins.
"Augusta karstajās dienās pieprasījums pēc saldējuma no veikaliem pieaug aptuveni par 50%. Uzreiz jūtams arī tā pieaugums āra tirdzniecības vietās - īpaši Jūrmalā, Vecrīgā un Vecāķos - kur tirdzniecība pieauga 2,2 reizes. Āra tirdzniecības vietās galvenie tirdzniecības virzītāji ir "Pols" uz kociņa un retro līnijas "Pols plombīrs" vafeļu konusā," papildina uzņēmuma pārstāvis.
Igauņu ‘Premia foods’ pamatīgi kāpina apgrozījumu Latvijā
Latvijā neauditētais konsolidētais apgrozījums 2013.gada sešos pirmajos mēnešos bija 7,1 miljons eiro (aptuveni pieci miljoni latu) pretstatā 6,1 miljonam eiro (4,3 miljoniem latu) pērn janvārī-jūnijā.
"Saldējuma segmentā apgrozījuma kāpumu veicināja veiksmīgā jaunu produktu ieviešana tirgū, kā arī labvēlīgie laikapstākļi maija beigās un jūnijā," gandarījumu pauda uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Kļaviņš.