Foto: LETA
Lielās svelmes dēļ šovasar cilvēki vairāk, nekā pērn karstajās dienās veldzējušies ar saldējumu, par ko liecina lielveikalu apkopotie jūnija un jūlija dati.

Salīdzinājumā ar pērnā gada jūniju un jūliju, saldējuma pārdošanas apjoms "Maxima" lielveikalos šogad tajā pašā laikā pirkts par 11% vairāk, nekā pērn šajā pašā periodā. Aprēķinām vēl nav pieskaitīts pārdošanas tempa kāpums augusta karstajās dienās. Kāruma pārdošanas apjoma palielināšanās novērota arī lielveikalu tīklā "Rimi".

Portāls "Delfi" piedāvā saldējumu ražotāju komentārus par šīs vasaras tendencēm saldējuma tirdzniecībā, kā arī iespējams fotogalerijās apskatīt to, kā ražotnēs top viens no vasaras iekārojamākajiem gardumiem.

Karstajā laikā ‘Druvas saldējuma’ ražotājs kāpina jaudu


Foto: Publicitātes foto
Pēc karstajām jūlija un augusta dienām, uzņēmums "Druva food" palielinājis ražošanas jaudu, tā nodrošinot iespēju ikvienam Latvijas iedzīvotājam iegādāties saldējumu, portālam "Delfi" pastāstīja uzņēmuma pārstāvji.

"Vasarā ir būtiski sekot līdzi temperatūras izmaiņām, lai savus lojālos un topošos pircējus, varam atvēsināt ikvienā brīdī. Līdz ar pieprasījuma kāpumu, palielinājām arī ražošanas jaudu, jo kā saldējuma ražotāji mēs jūtamies atbildīgi par katru, kas vēlas ne tikai panašķoties, bet arī atvēsināties, izvēloties produktus no īsta piena un sviesta," stāsta AS "Druva food" pārdošanas vadītājs Jānis Muižnieks.

Savukārt par šīs vasaras populārāko AS "Druva food" produktu tiekot atzīts cigoriņu saldējums, informēja uzņēmuma pārstāvji.

'Rūjienas saldējuma' ražotājam veicas labāk nekā pērn

Foto: LETA
"Rūjienas saldējumam" šis gads kopumā esot pietiekami veiksmīgs - tas katrā gadījumā  viennozīmīgi esot labāks par iepriekšējo, portālam "Delfi" norāda Igors Miezis, SIA "Rūjienas saldējums" valdes priekšsēdētājs.

"Lai arī ražotāji iesaistījušies asā cīņā par tirgus daļām un lielie uzņēmumi tērē milzīgus līdzekļus reklāmai, Rūjienai ir izdevies saglabāt savu vietu, jo nepieļaujam nekādus kompromisus ar izejvielām - tikai un vienīgi piena un krējuma saldējums, kas nodrošina garšas kvalitāti un augstvērtīgu produkta uzturvērtību," lepojas Miezis.

Tāpat Miezis norāda, ka "pirms trijiem gadiem "Rūjienas saldējuma" uzsāktā diskusija par piena un krējuma saldējuma vērtību, un iespējamo aizsardzību ministrijas līmenī ir nesusi augļus - šobrīd ikkatrs ražotājs cenšas vismaz kaut kādā veidā piesaistīt vārdus piens un krējums uz iepakojuma pat ja tie nav ne tuvu stāvējuši ražošanai".

Cilvēku izvēle, kādu saldējumu pirkt esot vērtējama no dažādiem aspektiem - pirktspēja, intelektuālais skatījums uz patēriņa precēm, attieksme pret veselību. Katrs no šiem nosacījumiem cilvēkam diktē izvēles iespējas, atzīst "Rūjienas saldējums" valdes priekšsēdētājs.

‘Food union’ lepojas ar 2000 tonnām pārdota saldējuma


Foto: LETA
Piena pārstrādes uzņēmums "Food union" šā gada jūnijā un jūlijā esot pārdevis gandrīz 2000 tonnas saldējuma, kas ir par 56% vairāk, nekā pērn šajā laikā. 67% no kopējā apjoma realizēti Latvijā, 33% - eksportēti uz Krieviju, Lietuvu, Igauniju un citām valstīm, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma pārstāvji.

"Saldējums ir sezonāla prece, tādēļ šo vasaru sākām labi sagatavojušies un piedāvājām saviem pircējiem vairākus jaunumus - "Pols" retro līniju papīra iepakojumā un jaunu produktu "Pols" ar konfektes "Gotiņa" garšu, "Ekselence" uz kociņa dubultā šokolādes glazūrā un jaunu "Ekselence" gardēžu saldējumu viena litra vannītēs, kā arī uzsākām ražot "Tio" saldējumu tikai no īsta piena un krējuma. Prieks, ka tieši šī gada jaunievedumi veido vairāk kā pusi (58%) no mūsu saldējumu tirdzniecības Latvijā," portālam "Delfi" skaidro uzņēmuma saldējuma kategorijas attīstības direktors Dmitrijs Dokins.

"Augusta karstajās dienās pieprasījums pēc saldējuma no veikaliem pieaug aptuveni par 50%. Uzreiz jūtams arī tā pieaugums āra tirdzniecības vietās - īpaši Jūrmalā, Vecrīgā un Vecāķos - kur tirdzniecība pieauga 2,2 reizes. Āra tirdzniecības vietās galvenie tirdzniecības virzītāji ir "Pols" uz kociņa un retro līnijas "Pols plombīrs" vafeļu konusā," papildina uzņēmuma pārstāvis.

Igauņu ‘Premia foods’ pamatīgi kāpina apgrozījumu Latvijā


Foto: LETA

Saldēto un atdzesēto pārtikas produktu ražošanas un izplatīšanas grupa "Premia foods" , kuras akcijas tiek kotētas Tallinas biržā, šogad sešos mēnešos kāpinājusi apgrozījumu par 7%, un visstraujākais apgrozījuma pieaugums 17% apmērā ir sasniegts Latvijā, portālu "Delfi" informēja  Latvijas uzņēmuma "Premia FFL" valdes priekšsēdētājs Andis Kļaviņš.

Latvijā neauditētais konsolidētais apgrozījums 2013.gada sešos pirmajos mēnešos bija 7,1 miljons eiro (aptuveni pieci miljoni latu) pretstatā 6,1 miljonam eiro (4,3 miljoniem latu) pērn janvārī-jūnijā.
"Saldējuma segmentā apgrozījuma kāpumu veicināja veiksmīgā jaunu produktu ieviešana tirgū, kā arī labvēlīgie laikapstākļi maija beigās un jūnijā," gandarījumu pauda uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Kļaviņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!