Kā noskaidroja "de facto", PV vēlas nomāt uz 5 gadiem un vēlāk izpirkt 25 jaunus elektrovilcienus. Tas kopumā izmaksātu 125 miljonus eiro. Tā ir aptuveni tāda pati summa - 5 miljoni eiro uz vienu vilcienu- kā iepriekšējā skandalozajā līgumā ar spāņu CAF. Gadā nomai PV plāno tērēt 6,7 miljonus latu, ko atradīs uzņēmuma budžetā, jo jaunie vilcieni nav jāremontē un arī elektroenerģiju patērēs mazāk.
Bet jautājums, vai 5 gadu noma neliks ražotājiem nomas maksu sadārdzināt, nezinot, kur vilcienus likt pēc tam, paliek līdz galam neatbildēts. PV valdes priekšsēdētājs Artis Birkmanis saka, ka uzņēmums principā vēlas vilcienus pēc tam izpirkt, taču iepirkuma nolikumā izpirkšana ir tikai viens no variantiem, otrs - vilcienus pēc 5 gadiem atdod atpakaļ ražotājiem.