"Uzņēmuma darbības rādītāji liecina, ka izvēlētā biznesa attīstības stratēģija ir sevi attaisnojusi, ļaujot sasniegt iepriekš nospraustos mērķus. Noteicošie faktori "Melnās kafijas" izaugsmei ir eksporta attīstīšana un investīcijas mārketingā. 2011. gadā izveidotā Baltijas tirdzniecības un mārketinga struktūra ir ļāvusi veiksmīgi uzsākt mātes uzņēmuma "LÖFBERGS LILA" produktu izplatīšanu Lietuvā un Igaunijā. Tieši šo divu tirgu pārliecinoša iekarošana ir devusi iespēju palielināt "LÖFBERGS LILA" produktu pārdošanas apjomus 25% Lietuvā un 22% Igaunijā," skaidro Čakste.
Lai turpinātu uzņēmuma izaugsmi un stiprinātu savas pozīcijas tirgū, "Melnā kafija" papildus "LÖFBERGS LILA" produktu pārdošanas veicināšanai un eksporta aktivitātēm plāno pilnveidot un attīstīt arī Latvijā ražoto produktu noietu. Jau šogad uzņēmums ir investējis 30 000 latu jauna zīmola izveidē. Zīmols "Melna coffee" tiek ieviests ar mērķi palielināt mazumtirdzniecības tirgus daļu Baltijā un eksporta tirgos – Krievijā, Dānijā, Somijā, Baltkrievijā.