shutterstock_2744080
Foto: Publicitātes attēli
Ceturtdien Rīgā notiks gadskārtējā Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) konference, kurā eksperti dalīsies pieredzē, izvērtēs nozares aktualitātes un turpmākos izaicinājumus, portālu "Delfi" informēja asociācijā.

Veidojot šī gada konferences saturu, esot domāts gan par aktualitātēm, kas tiešā nozīmē skar industriju, gan par notikumiem un jautājumiem, kas ikvienam klausītājam varētu būt interesanti. Kā katru gadu – mazāk runāsim par kvantitatīvajiem mārketinga atdeves rādītājiem – vairāk par kvalitatīvajiem, vērtēsim to, kā dažādi lēmumi ietekmējuši industrijas darbu, kā arī būsim pagodināti iepazīstināt konferences apmeklētājus ar šobrīd aktuālākajiem un vērienīgākajiem nozares jaunumiem, sola rīkotāji.

Konferenci atklās LRA valdes priekšsēdētāja Ingrīda Krīgere, turpinās "Publicis" vadītāja Andra Treibaha, kura ziņos kāda ir "Radošā industrija šodien", bet pēc tam plānots diskusijas panelis – "TV saturs dažādās tehnoloģijās".

Šajā diskusijā piedalīsies "Tele2" komercdirektors Jānis Spoģis, "Lattelecom" televīzijas biznesa daļas vadītāja Inga Alika, "MTGmārketinga" direktors Domas Ūselis, kā arī "sportacentrs.com" vadītājs Kristaps Zālītis.

Konferencē uzstāsies arī portāla "Delfi" vadītājs Arnis Ozols, kura prezentācija būs "Interneta mediju attīstības unikālā pozīcija Latvijā". Pēc tās notiks mediju aģentūru vadītāju diskusija "Mediju un reklāmas industrija šogad, šodien". Tajā piedalīsies "Media House" vadītājs Juris Liepiņš, "PHD Latvija" vadītājs Raivis Balodis, "Carat" vadītājs Raitis Avots un "CMS" vadītājs Kārlis Gudonis.

Pasākumā "JCDecaux" vadītāja Jeļena Brokāne un "Clear Channel" vadītāja un Everita Ušacka stāstīs par "Outdoor Impact – jauns vides reklāmas mērinstruments".

Savukārt profesors Mārcis Auziņš stāstīs "Kā sagatavoties dzīvei, kura vēl neeksistē", bet "DnB NORD" Bankas ekonomikas eksperts Pēteris Strautiņš stāstīs "Kā mainīsies ar reklāmu ietekmējamās naudas daudzums Latvijā". Uģis Polis ziņos par tēmu Atrasts internetā "Jaunieši var", bet TNS mediju pētījumu vecākā klientu vadītāja Elīna Krūze un TNS klientu atbalsta vadītāja Nataļja Kovaļova prezentēs tēmu – "Kas ir tie, kurus mīl visi (reklāmdevēji)?"

Noslēgumā plānots diskusijas panelis "Vai aizliegumi politiskās aģitācijas reklāmā ir devuši gaidīto rezultātu?"

Tajā piedalīsies Saeimas deputāti Lolita Čigāne (V), Sergejs Dolgopolovs (SC), Inga Antāne (RP), kā arī KNAB priekšnieka vietniece korupcijas jautājumos Ilze Jurča, NEPLP jurists Andris Ķēniņš, LTV vadītājs Ivars Belte, "JCDecaux" vadītāja Jeļena Brokāne un Raidorganizāciju asociācijas vadītāja Gunta Līdaka.

9.LRA Gada konference 26.septembrī notiks viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija".

Šī konference ir kļuvusi par tradīciju - vienu no lielākajiem un plašāk apmeklētākajiem industrijas pasākumiem. Konference sniedz kopsavilkumu par industrijas pieredzi pēdējā gada laikā, ļauj izvērtēt aktualitātes un dalīties būtiskos atklājumos, kā arī piedāvā iespēju jautāt un saņemt profesionālus viedokļus un novērtējumu.

Reklāmas Gada konferencē piedalās LRA biedri – reklāmas aģentūras, mediju aģentūras, mediji, lielākie reklāmdevēji un citas ar industriju saistītas personas. Auditorija pamatā ir pirmā un otrā līmeņa vadītāji. Kā runātāji tiek aicināti vadītāji no reklāmdevēju puses, aģentūru un mediju vidus. Plānotais konferences dalībnieku skaits ir ap 200.

Latvijas Reklāmas asociācija darbojas kopš 1994.gada un apvieno Latvijas lielākās reklāmas, mediju aģentūras, medijus, lielākos reklāmdevējus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!