4228190
Foto: PantherMedia/Scanpix

Izvērtējot izmitināšanas pakalpojumu sniedzēja ”Simply Travel” īstenoto komercpraksi, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) to atzinis par negodīgu un nolēmis uzņēmumam piemērot 8000 latu lielu soda naudu.

PTAC "Simply Travel" piekopto komercpraksi sāka vērtēt, balstoties uz patērētāju sūdzībām par komersanta rīcību tā organizētajās prezentācijās ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietas, kā arī slēdzot ar patērētājiem līgumus par izmitināšanas pakalpojumu nodrošināšanu ārvalstīs.

PTAC konstatējis, ka "Simply Travel", piedāvājot pakalpojumus, nav sniegusi patērētājiem informāciju par atteikuma tiesībām, ierobežojusi atteikuma tiesību īstenošanu, kā arī apgrūtinājusi patērētājiem iespēju sazināties ar "Simply Travel".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!