Mazpazīstamo reklāmas aģentūru "Triple Bounce", kā arī citus kampaņas veidotājus, kas organizē kampaņu saistībā ar paredzēto elektroenerģijas tirgus atvēršanu mājsaimniecībām, pašreizējais mājsaimniecību apgādātājs "Latvenergo" izraudzījies konkursā, kas noticis aptuveni pirms gada.
"Latvenergo" preses sekretāre Sandra Vējiņa portālam "Delfi" apgalvoja, ka uzņēmuma esošo klientu informēšanai plānotās izmaksas ir aptuveni 85 eirocenti uz vienu mājsaimniecību. "Nozare.lv" aprēķini liecina, ka kopējās kampaņas izmaksas pārsniegs 700 tūkstošus eiro.
Vējiņa norāda, ka teju pusi no šīs summas jeb 366 476 eiro izmaksās piedāvājumu izsūtīšana ar "Latvijas Pasta" starpniecību. Vēl aptuveni 270 tūkstošus eiro maksā individuālo piedāvājumu izdrukas pakalpojumi, kā arī līgumu un bukletu drukāšana, ko nodrošinājuši uzņēmumi "Drukātava" un "DBA Tehnoloģijas".