Lielāko daļu no aptuveni 700 tūkstošiem eiro, ko "Latvenergo" pirms elektroenerģijas tirgus atvēršanas iztērēs mājsaimniecību informēšanai, veidos atlīdzība "Latvijas Pastam" un mediju aģentūrai "Creative Media Services" (CMS), kas par saviem pakalpojumiem saņems attiecīgi 366 476 eiro un 141 000 eiro.
To portālam "Delfi" atzina "Latvenergo" preses sekretāre Sandra Vējiņa, kura norāda, ka vēl viena kampaņā iesaistītā kompānija - "Taivas", kas ir iepriekšējā "Latvenergo" iepirkumu procesā izvēlēta reklāmas aģentūra un aizpērn izstrādāja reklāmas video produktu līnijas "Electrum" ieviešanai Lietuvas un Igaunijas tirgos, par produktu paku dizaina izstrādi un autortiesību maksājumiem saņems 9874 eiro. Piedāvājot "Elektrum" Latvijas tirgū, adaptēti esot Lietuvā un Igaunijā izmantotie iepakojuma dizaini.
"Delfi" jau ziņoja, ka Vivitai Beķerei piederošā "Triple Bounce" par saviem pakalpojumiem - produktu dizaina, kampaņas un reklāmas materiālu izstrādi - saņems 21,7 tūkstošus eiro.