Pastkaste ar reklāmas bukletiem
Foto: DELFI Aculiecinieks
Parlaments ceturtdien galīgajā lasījumā akceptēja grozījumus Reklāmas likumā, nosakot virkni normu, kas pastiprinās reklāmas uzraudzību.

Saeimas preses centrā portālu "Delfi" informē, ka reklāmas uzraudzības iestāde turpmāk par neatbilstošas reklāmas sniegšanu vai izplatīšanu varēs piemērot naudas sodus. Atkarībā no reklāmas pārkāpuma uzraudzības iestāde varēs uzlikt sodu līdz 14 000 eiro.

Tāpat persona, kurai reklāma nodarījusi kaitējumu, varēs sūdzēt tās izvietotāju tiesā. Savukārt uzraudzības iestādēm pastiprinātas kontroles tiesības.

Tāpat likums papildināts ar jaunu mērķi - aizsargājot personas, kas nodarbojas ar saimniecisko vai profesionālo darbību, no maldinošas reklāmas un normatīvajiem aktiem neatbilstošas salīdzinošās reklāmas un to radītām sekām. Grozījumi arī paredz nosacījumus, kurus ievērojot, salīdzinošā reklāma ir atļauta.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!