Foto: Publicitātes foto
"Rīgas Melnā balzama" produktu pārdošana vietējā un eksporta tirgū kopumā 2013.gadā augusi par 13% jeb 879 tūkstošiem eiro, salīdzinot ar 2012.gadu, un sasniegusi 7,4 miljonus eiro, portālu "Delfi" informēja AS "Latvijas balzams".

Pašmāju tirgū sasniegts 13% pieaugums, bet eksportā pārdošanā pret 2012.gadu pieaugums bijis 14%.

"Rīgas Melnais balzams" un tā grupas produkti 2013.gadā ir bijis pārdotākais "Latvijas balzama" ražotais dzērienu zīmols uzņēmuma tiešā eksporta tirgos – produkcijas realizācijas apjoms ražotāja cenās pārsniedzis 2,3 miljonus eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!