Gāzbetona bloku ražotājam "Aeroc" pēdējā laikā ar pārdošanu veicies labi un apgrozījums esot audzis par vairāk nekā 30%, atklāja uzņēmuma pārdošanas direktors Ervīns Fogts. Patlaban 70% bloku nonākot pie galapatērētājiem un 30% tiekot piegādāti lielajiem objektiem.
Gāzbetona bloku ražotājuzņēmuma "TexoBlock" pārstāvji norādīja, ka, lai arī privātpersonām nauda ir, tomēr, salīdzinot ar būvniecību pirms septiņiem astoņiem gadiem, tā tiekot tērēta ar lielāku apdomu.
Daudz retāk tiekot iecerēti milzīgi projekti, un arvien biežāk privātie klienti izvēlas labāk būvēt mazāku, bet daudz rūpīgāk siltinātu mājokli. Cilvēkiem daudz svarīgāk esot kļuvis, cik izmaksās mājas uzturēšana ilgtermiņā.
Bloku ražotāju teikto apstiprināja arī apkures sistēmu ražotājs "Viessmann" - iedzīvotāji savās iecerēs esot kļuvuši prātīgāki un "trekno gadu" pilis vairs neviens nebūvējot. Tā vietā tiekot kārtīgi apdomāts, kā māju pēc iespējas efektīvāk apkurināt. Parasti spēkā esot princips, ka lielāka līdzekļu ieguldīšana sākumā nozīmē mazākas rūpes ilgtermiņā.
Jau ziņots, ka ceturtdien starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā tika atklāta 28.starptautiskā būvniecības industrijas izstāde "Māja I 2014", kurā prezentēti jauni un unikāli ražojumi būvniecībai, uzlabotas tehnoloģijas, kā arī aktuāli celtniecības un remonta risinājumi, paziņoja starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrības "BT 1" mediju koordinatore Inese Libere.