P1120552
Foto: DELFI

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) šogad saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu "www.happyfly.lv", kurā piedāvā iegādāties aviobiļetes par izdevīgām cenām.

Jau pagājušā gada janvārī PTAC brīdināja, ka šajā vietnē komersants patērētājiem pēc pirkuma lūdzis veikt papildu iemaksas, norādot uz biļetes cenas pieaugumu. Tāpat ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam. Savukārt tagad centram kļuvis zināt, ka šis uzņēmums problēmu gadījumā nereaģē uz klientu sūdzībām.

Iepriekš interneta lapā piedāvātos pakalpojumus sniedza Lietuvas uzņēmums, bet pēc tam, kas Lietuvas patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde vainīgo kompāniju sodījusi, to turpina darīt Latvijas uzņēmums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!