Dzērienu ražotājs "Cido Grupa" pērn sasniedzis 39,3 miljonu latu (56 miljonu eiro) apgrozījumu, kas ir par 13% lielāks nekā 2012.gadā, un guvis 1,7 miljonu latu (2,4 miljonu eiro) tīro peļņu, informē uzņēmums.
Tas uzsver, ka 2013.gads bijis viens no finansiāli veiksmīgākajiem kompānijas vēsturē.
"Cido Grupas" ģenerāldirektors Marijus Kirstukas panākumus skaidro ar produktu portfeļa paplašināšanu, komunikācijas atsvaidzināšanu jau labi zināmajiem zīmoliem, kā arī eksporta pieaugumu, kas pērn sasniedzis 26%.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit