Sieviešu veļas ražotājuzņēmuma AS "Lauma Lingerie" apgrozījums 2013.gadā sasniedza 7,2 miljonus latu, kas ir par 25,6% vairāk nekā 2012.gadā, bet peļņa bijusi 700 955 latu jeb vairāk nekā miljonu eiro, kas krietni pārsniedz iepriekšējā gada rezultātu, kad veļas ražotāja peļņa bija 185 700 latu, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.
"Lauma Lingerie" 2013.gadā atvēra 11 jaunus franšīzes veikalus visā pasaulē. Divus no tiem Latvijā, divus Igaunijā, divus Saūda Arābijā, četrus Baltkrievijā un vienu Ukrainā, palielinot uzņēmuma apgrozījumu par 25,6%, salīdzinājumā ar 2012.gadu.
2013.gada nogalē "Lauma Lingerie" kopējais franšīzes veikalu skaits sasniedza 50, un šie veikali darbojas astoņās pasaules valstīs - Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Albānijā un Saūda Arābijā.