Foto: DELFI

Skatītākais kanāls šī gada aprīlī bija PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu centra TNS dati.

Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kurš iepriekš auditorijas ziņā bija TV tirgus līderis. Šī kanāla vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešajā vietā, ar 9,3 % lielu skatīšanās laika daļu katrs, ierindojušies kanāli LNT un "NTV Mir Latvija".

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla TV5 – 5%, kanāla REN Baltija – 4,9%, kanāla 3+ - 4,5% un kanāla TV6 – 3,1%.

TNS mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs skaidro, pēc kanāla TV3 translācijas pārtraukšanas "Lattelecom" interaktīvajā televīzijā, kanāls ir zaudējis daļu auditorijas. Tāpat arī kanāla "RTR Planeta Baltija" retranslēšanas aizliegums uz trīs mēnešiem radījis ievērojamu tā auditorijas kritumu.

"Ņemot vērā šos, kā arī visus pārējos ārējos faktorus, kas var ietekmēt TV skatīšanās paradumus, piemēram, sezonalitāte, siltāka laika iestāšanās, kad pie TV ekrāniem tiek pavadīts ievērojami mazāks laiks, nekā, piemēram, ziemā, kā arī ģeopolitiskos notikumus Ukrainā, lielākie ieguvēji ir bijuši krievu valodā raidošie kanāli," viņš secina.

Šī gada aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 51 minūti dienā, kas bija par 32 minūtēm mazāk nekā martā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!