Skatītākais kanāls šī gada aprīlī bija PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika, liecina pētījumu centra TNS dati.
Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kurš iepriekš auditorijas ziņā bija TV tirgus līderis. Šī kanāla vērošanai veltīti 10,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešajā vietā, ar 9,3 % lielu skatīšanās laika daļu katrs, ierindojušies kanāli LNT un "NTV Mir Latvija".
Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla TV5 – 5%, kanāla REN Baltija – 4,9%, kanāla 3+ - 4,5% un kanāla TV6 – 3,1%.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit