Maiznieki jau kopš aizvadītā gada redzot tendenci, ka cilvēki atkal pērk ne tikai tradicionālo rupjmaizi, baltmaizi un saldskābmaizi, bet arī augstākas kvalitātes un pievienotās vērtības produktus, uzsver ceptuves "Lāči" saimnieks Normunds Skauģis.
Savukārt Latvijas Maiznieku biedrības izpilddirektore Gunta Duka norāda, ka Latvijā patērētāju uzvedībā un uztverē salīdzinājumā ar pasaules lielākajām valstīm ir daudz kopīgā un atšķirīgā. Proti, cilvēkiem aizvien svarīgāks kļūst stāsts par maizes tapšanu, par to, kāpēc svarīgi to lietot uzturā. Latvijā, tāpat kā citviet, parādās atsevišķi produkti ar īpašu ieguvumu veselībai.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit