f64_Ldz_konference_081203_011.jpg
Foto: F64
Ukrainas konflikts pašlaik Latvijas dzelzceļa (LDz) kravu pārvadājumus ietekmē pat ar nelielu plusa zīmi, saistībā ar to, ka Krievija pārtraukusi sūtīt savas tranzītkravas caur Ukrainu. Taču ilgtermiņā tiek domāts, ka, samazinoties kravu pārvadājumiem no Krievijas, būtu piesaistāmas kravas no Ķīnas, intervijā laikrakstam "Diena" minējis LDz priekšnieks Uģis Magonis.

"Pašreiz Ukrainas nemieri mūsu darbu jūtami neietekmē. Indikācijas rāda, ka LDz varētu būt pat neliels kravu pieaugums saistībā ar to, ka Krievija pārtraukusi tranzītkravu sūtīšanu caur Ukrainu un mūsu ekspeditori jau strādā, lai piesaistītu tās kravas, kurām bija jāiet uz Melnās jūras ostām," stāstījis Magonis.

Magonis arī atgādina, ka šobrīd, lai gan tiek domāts par kravu piesaisti no dažādām valstīm, neviens nespēj piedāvāt tik lielu kravu piedāvājumu kā Krievija. Nākotnē alternatīva varētu būt Ķīna.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!