"Pašreiz Ukrainas nemieri mūsu darbu jūtami neietekmē. Indikācijas rāda, ka LDz varētu būt pat neliels kravu pieaugums saistībā ar to, ka Krievija pārtraukusi tranzītkravu sūtīšanu caur Ukrainu un mūsu ekspeditori jau strādā, lai piesaistītu tās kravas, kurām bija jāiet uz Melnās jūras ostām," stāstījis Magonis.
Magonis arī atgādina, ka šobrīd, lai gan tiek domāts par kravu piesaisti no dažādām valstīm, neviens nespēj piedāvāt tik lielu kravu piedāvājumu kā Krievija. Nākotnē alternatīva varētu būt Ķīna.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit