Pirms nedēļas par šo jautājumu valdības sēdē izvērtās karstas diskusijas starp Satiksmes un Finanšu ministrijām - Satiksmes ministrija, kas ir valstij piederošo "Latvijas Dzelzceļa" kapitāldaļu turētājs, uzstāja, ka lielākā daļa jeb teju trīs ceturtdaļas no teju 80 miljonus eiro lielās uzņēmuma peļņas izveidojusies, pārvērtējot uzņēmuma pamatlīdzekļus.
Satiksmes ministrija uzsvēra, ka, ņemot vērā to, ka kompānijas apgrozījums pērn bijis par 5,5% mazāks nekā 2012.gadā un "Latvijas Dzelzceļa" kredītsaistību attiecība pret pašu kapitālu jau tagad ir pārmēru augsta, peļņas "izņemšana" dividendēs varētu apdraudēt uzņēmuma attīstības plānus, tostarp iespējas apgūt Eiropas Savienības finansējumu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit