Atbildīgās institūcijas kārtējo reizi atsākušas "Lidostas "Jūrmala"" sertifikācijas procesu, pēc kura pabeigšanas Tukuma pusē darbu varētu sākt otra starptautiskā lidosta Latvijā, tomēr Civilās aviācijas aģentūra (CAA) atzīst, ka no vairāku kompetento iestāžu puses saņemti būtiski iebildumi par lidostas atbilstību komercreisu apkalpošanai. Turklāt bažas rada arī par "Lidostu "Jūrmala"" nosauktās Tukuma lidostas īpašnieka un valdes locekļa Konstantīna Soloduhas reputācija.
Soloduhas vārds plašsaziņas līdzekļos izskanēja šā gada 18.maijā, kad TV3 raidījums "Nekā personīga" ziņoja, ka saistībā ar 2011.gadā notikušo "Latspeceksports" organizēto Moldovas ieroču darījumu, kurā moldāvi par salīdzinoši zemu cenu Armēnijai plānoja piegādāt vairākas tonnas ieroču, šā gada novembrī uz apsūdzēto sola sēdīsies šā uzņēmuma bijušais īpašnieks Ivo Antons.
"Nekā personīga", atsaucoties uz savā rīcībā nonākušiem dokumentiem, ziņoja, ka skandalozā darījuma organizētājs, iespējams, bijis Jūrmalas lidostas īpašnieka "Tukums Airport" īpašnieks Soloduha un viņa brālēns, bijušais "Tukums Airport" darbinieks Mihails Feofanau, kurš kopš 2012.gada iekļauts Latvijas un Šengenas "melnajā sarakstā" – viņu vārdi parādījušies Moldovas ieroču lietas pamatā esošajā trīspusējās sadarbības līgumā, kas noslēgts starp Armēnijas un Moldovas Aizsardzības ministrijām un "Latspeceksports". Soloduham, kurš saskaņā ar Moldovas izmeklētāju iegūto informāciju 2011.gadā kopā ar Feofanau Jūrmalā ticies ar darījumā iesaistītajām Moldovas un Armēnijas amatpersonām, šajā lietā ir liecinieka statuss.