Duļbinska jau studiju gados zināja, ka vēlas sākt pati savu biznesu. Gatavojoties šim solim, viņa smēlās idejas no "lielo" biznesmeņu veiksmes stāstiem, kā arī izstudēja kaudzi biznesa literatūras.
Soli pa solim, apvienojot sirdslietu - šūšanu ar vēlmi nopelnīt -, radās zīmols "CherryBerry", kas piedāvā tādus tekstila izstrādājumus kā čības, acu maskas, muguras sildītājus, kompreses, plecu spilvenus un rotaļlietas, kas izgatavoti no ķiršu kauliņiem.
Duļbinska stāsta, ka pati esot dabīgo produktu cienītāja un labprāt izvēloties Latvijas ražojumus, tāpēc sapratusi, ka produktam jābūt dabiskam, bet ar "odziņu".
Uzņēmums esot nodibināts raiti, kas deva uzņēmējai arī lielāku atbildību un iedvesmu sasniegt rezultātus ātrāk.
Tomēr Duļbinska atzīst, ka rezultāti nenāca tik viegli: "Viss nebija tik vienkārši un nenotika tik ātri, kā gribējās. Ir nepieciešams smags darbs un liela mērķtiecība, lai turpinātu iesākto, jo uzņēmuma nodibināšana ir tikai pirmais solis."
Taujāta par to, vai izmantoja biznesa inkubatoru vai kādu citu tāda veida palīdzību, uzņēmuma tapšanā, Duļbinska atzīst, ka sākuma posmā "CherryBerry" izmantoja "Ventspils Ideju studijas" atbalstu, kā ietvaros bija iespēja bezmaksas izmantot telpas, internetu un saņemt studijas komandas atbalstu un padomus.
"Pēdējais, kur startēju, bija "Nordea biznesa skola", kas bija brīnišķīgs ieguvums, jo pēc katras nodarbības jutos pozitīvi uzlādēta," atzīst Duļbinska.
"CherryBerry" produkciju šobrīd var iegādāties dabīgo preču veikalos Ventspilī, Rīgā, Jelgavā, Jūrmalā, Līvānos, kā arī zīmola interneta veikalā un citos interneta veikalos, ar ko zīmols sadarbojas.
Visu jūlija mēnesi produkciju plašā klāstā varēs arī iegādāties tirdzniecības parkā "Alfa" biznesa eskalatora stendā.
Cenas produktiem ir adekvātas, sākot no 5,80 eiro un beidzot ar 41 eiro. Izstrādājumi ir kvalitatīvs roku darbs, līdz ar to ražošanas process ir laikietilpīgāks.
Jaunā uzņēmēja norāda, ka produkti ir unikāli, jo nekur citur pasaulē tieši šādus produktus nevar iegādāties.
Lielākie pasūtījumi līdz šim ir bijuši no Lielbritānijas, kurp vienā reizē tika aizsūtītas 100 acu maskas, kā arī uz Itāliju, kur vienā reizē aizsūtīti 110 dizaina spilventiņi.
Latvijā regulāri klienti zīmolam ir skaistumkopšanas un SPA saloni, kas izmanto ķiršu produkciju ķermeņa procedūrās un esot arī tādi klienti, kas sākumā izmēģina mazākus un lētākus spilventiņus, bet pēc tam jau iegādājas kaut ko lielāku un dārgāku.
Kā stāsta Duļbinska, tad mazajiem uzņēmumiem nav izdevīgi preci ražot lielos apjomos un turēt to noliktavā, tāpēc viņa nodrošina uzņēmumam to, lai no katras saražotās preces uzkrājumā būtu vien pa desmit vienībām.
Lai izpildītu lielākus pasūtījumus, uzņēmums izmanto ārpakalpojumus, bet ar mazākiem pasūtījumiem uzņēmums pats tiekot galā.
Savukārt izejmateriāli tiek iepirkti gan Latvijā, piemēram, lins, gan Vācijā, no kurienes tiek pasūtīti ķiršu kauliņi, jo Latvijā tos neviens neapstrādā.
Uzņēmēja atzīst, ka kredītu ņēmusi nav, izmantojusi privātos līdzekļus. Vislielākās investīcijas uzņēmuma uzturēšanā, pēc viņas teiktā, esot ieguldītais laiks. "Bizness prasa pacietību un neatlaidību, dažreiz nākas arī atpūtu upurēt tā labā, bet, ja tā ir sirdslieta, tad sekos atdeve."
Runājot par eksportu uz citām valstīm, Duļbinska stāsta, ka pavisam nesen "CherryBerry" ir uzsācis sadarboties ar aģentu no Vācijas, ar kura starpniecību prece tiks virzīta uz Vācijas, Somijas, Igaunijas tirgiem. Nākotnes plānos ir padomā aptvert arī pārējās Skandināvijas valstis.
Nelieli pasūtījumi ir arī aizceļojuši pie individuālajiem klientiem ASV, Austrālijā, Kanādā, Jordānijā, Krievijā, kas bija pasūtīti caur zīmola interneta veikalu un mājaslapu "etsy.com", ar ko zīmols sadarbojas.
Patlaban "CherryBerry" sadarbojas ar vienu Latvijas uzņēmumu, kurš ir gatavs prezentēt zīmola preces ārzemēs gan tirdziņos, gan izstādēs. "Uzskatu, ka mazajiem uzņēmumiem ir jāsadarbojas, lai gūtu maksimālu labumu," uzsver uzņēmēja.
"Jaunajiem uzņēmējiem, kuriem nav pieredzes, vislabāk sākumā ir "iesildīties" vietējā tirgū, patestēt, uzlabot preci, tāpēc tikai tagad veicam reālus partneru meklējumus," saka Duļbinska.
Uzņēmuma nākotnes plānos ietilpst preces popularizēšana un noieta tirgu paplašināšana vietējā un eksporta tirgos.
Tagad "CherryBerry" ir sākuši darbu pie jauna produkta - sildošā lācīša "Valdis" - ražošanas un testēšanas. Lācītis ir roku darbs, kas veidots no 100% vilnas auduma, vilnas pildījuma un vēderā, protams, ir ķiršu kauliņu spilventiņš, kuru var izņemt ārā, uzsildīt un ievietot atpakaļ.
Katram lācim ir izveidots arī savs īpašais apraksts, kas tam tiks pievienots klāt, un tā mērķis ir atrast labāko draugu uz mūžu.
Duļbinska stāsta, ka apgrozījums uzņēmumam pērn esot bijis pavisam neliels, viss nopelnītais tiekot ieguldīts atpakaļ uzņēmuma attīstībā.
Uzņēmēja cer, ka šis gads būs veiksmīgāks un plānotais eksports dos uzņēmumam vēlamo rezultātu.
SIA "Ecotex" dibināts 2012.gadā. 2013.gadā uzņēmums apgrozīja 2768 eiro un guva peļņu 510 eiro apmērā, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmums pieder Kristīnei Duļbinskai.