Intervijā "Bloomberg" Rozentāls stāsta par to, ka uzņēmums sākumā nodarbojies ar novērošanas un kartogrāfijas bezpilota lidaparātu izstrādi. Ideja par "AirDog" radusies, jo visa "Helico Aerospace Industries" komanda aizraujoties ar dažādiem sporta veidiem un vēlējusies filmējošu lidaparātu, kas pats spētu sekot sportistiem.
Pēc eksperimentiem ar viedtālruņiem komanda nonākusi pie secinājuma, ka tie ļoti neprecīzi spēj nodot augstuma koordinātes un raidītāju darbs vajadzīgajā attālumā līdz pat 500 metriem neesot bijis pietiekams. Tā vietā izveidota aproce, kas nodrošina ne tikai labāku uztveramību, bet arī fiziskus taustiņus, ko ir daudz vieglāk nospiest, ja rokās cimdi.
Uz "Bloomberg" diktora jautājumu, vai "AirDog" raidītāju varēs piespraust, piemēram, paša sunim, lai novērotu, kur tas dodas, Rozentāls skaidro, ka viņa komandas izveidotajam lidaparātam nav obligāti jābūt izmantotam sporta filmēšanai un patiesībā tā iespējas ierobežojot tikai tā lietotāju izdoma.
Jau ziņots, ka savu pirmo publisko interviju laikrakstam "Time" snieguši arī "Ask.fm" veidotāji Iļja un Marks Terebini. Abu uzņēmēju veidotais sociālais tīkls nereti kritis mediju nežēlastībā un apsūdzēts mobinga veicināšanā pret tīņiem, kas it kā novedis vairākus jauniešus līdz pašnāvībai. Iļja Terebins tam krasi iebilst, norādot, ka jaunieši apcelti tiekot arī ārpus interneta un tam par iemeslu esot mūsdienu sabiedrības popularizētie uzskati par to, kāds ir veiksmīgs vīrietis vai sieviete. "Mēs paši iemācām cilvēkiem apcelt citus. Paskatieties medijos. Vai tu esi muskuļots? Tad esi foršs džeks. Vai esi resns? Tad lūzeris. Vai guli ar meitenēm? Tad esi foršs džeks. Neguli ar meitenēm? Lūzeris! Mēs neko nevaram izdarīt, ja bērnu vecāki to vien dara, kā dzer alu, skatās televizoru un lasa žurnālus par slavenībām," skarbs ir Iļja Terebins.
"Ask.fm" jauniešu vidū iemantojis popularitāti ar to, ka tajā iespējams darboties, saglabājot pilnīgu anonimitāti. Paši sociālā tīkla veidotāji uzskata, ka jauniešiem anonimitāte nepieciešama, lai viņi spētu izteikt viedokli nebaidoties, ka tiks par to kritizēti.
Kopumā šī ir pirmā reize, kad Latvijas jaunie uzņēmēji nokļūst tik ietekmīgu ārzemju mediju redzeslokā. Līdz šim par jaunajiem uzņēmējiem vairāk interesējušies interneta portāli, kas raksta par specializētām tēmām attiecīgajās nozarēs.