Projektā plānots izveidot kolekciju sievietēm, kurām ir aktīvs dzīvesveids, kuras ir aktīvas ikdienā un grib justies komfortabli, kā arī visām daiļajām sievietēm ar specifiskiem izmēriem, prasībām un savu individualitāti.
"Mēs vēlētos apzināt un uzrunāt mērķtiecīgas sievietes no dažādām jomām, piemēram, sportistes, radošo industriju pārstāves, sievietes ar specifiskām vēlmēm un vajadzībām, kurām radīt individuāli pasūtītas un piemērotas kolekcijas," atzīmē Grauduša.
Uzņēmums "New Rosme" ar projektu vēlas atbalstīt sievietes, kuras ar saviem panākumiem iedvesmo citus. "Sīkāku informāciju par projektā iesaistītajām sievietēm varēsim sniegt, kad būsim uzrunājušas iedvesmojošās Latvijas sievietes," piebilst uzņēmuma pārstāve.
Kā ziņots, "New Rosme" radījusi unikālu apakšveļas kolekciju, kura ir piemērota tieši Semjonovas auguma proporcijām un individuālajām vēlmēm.
Korsešu, naktsveļas un peldkostīmu izstrādājumu ražotājas SIA "New Rosme" apgrozījums pērn pieaudzis par 12,7% - no 8,32 miljoniem eiro 2012.gadā līdz 9,38 miljoniem eiro pērn. Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn pieaugusi 2,1 reizi - no 66 991 eiro 2012.gadā līdz 146 009 eiro pērn.
SIA "New Rosme" dibināta 1993.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 920 706 eiro. "New Rosmes" vienīgā īpašniece ir Zviedrijas holdingkompānija "Swegmark Invest AB".