Tukuma Piens
Foto: Publicitātes foto
AS "Tukuma Piens" pērn palielinājis apgrozījumu par 15%, sasniedzot 49,316 miljonus eiro, savukārt peļņa bija 2,287 miljoni eiro, portālu "Delfi" informēja uzņēmuma direktors Ints Poškus.

Šo rādītāju pieaugums esot skaidrojams ar mērķtiecīgu zīmolu attīstību, kā arī vairāku jaunu un pircēju pieprasītu produktu ražošanas uzsākšanu.

"Pagājušajais gads "Tukuma Piens" bija ļoti īpašs, jo uzņēmums svinēja 100 gadu jubileju. Tāpat arī sākām ražot gan jogurtus ar jaunām garšām, gan biezpiena sieriņus, gan arī būtiski palielinājām "Baltais" EKO produktu klāstu, ko mūsu pircēji, jau ļoti iemīļojuši," saka Poškus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!