"Straujš patēriņa pieaugums sākās līdz ar pirmajām siltajām jūlija dienām. Pircēji, noilgojušies pēc vasaras klasikas – saldējuma, zibenīgi iztukšoja veikalu plauktus. Lai nodrošinātu augošo pieprasījumu, rūpnīca sāka strādāt 24/7 režīmā," norāda "Premia FFL" marketingā vadītāja Inga Bajāre, minēdama, ka darbinieki strādājuši trīs maiņās, lai nodrošinātu nepieciešamo saldējuma apjomu.
Vasarā "Premia" saldējuma rūpnīcā saražojusi 40 tonnas saldējuma dienā, tāpat dienā no rūpnīcas noliktavām pie patērētājiem visā Baltijā esot nogādātas 70 tonnas saldējuma. "Jau februārī sākām gatavoties vasaras sezonai un veicām saldējuma uzkrājumus. Tādējādi mums izdevās palielināt iepriekš plānoto ražošanas apjomu un nodrošināt pieprasījumu," norāda kompānijas pārstāve.