Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonija - 87
Foto: F64

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols "Google", ceturtdien paziņots aģentūras "DDB Latvija" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Custom Research Baltic", "PHD Latvija" un žurnālu "Kapitāls" veidotā "Mīlētāko zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā.

"Šajā gadā spilgti iezīmējas tas, ka cilvēki vairāk izvēlas krāt pieredzi, nevis preces. Tādējādi zīmoliem ir jāspēj ieinteresēt savus klientus ar uzrunājošiem stāstiem, nevis pašslavinājumiem. Uz to norāda arī fakts, ka gandrīz visiem zīmoliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas Mīlētāko zīmolu topā iekļautajiem zīmoliem ir izdevies audzēt lojālo klientu skaitu," uz šī gada tendencēm norādīja DDB stratēģiskais direktors Edgars Pētersons.

"Google" un "Inbox" jau vairākus gadus pēc kārtas ir spējuši noturēt līderpozīcijas, savukārt topa augstajā 3.vietā šogad ierindojusies pārtikas veikalu ķēde "Rimi". Tālāk seko "Laima", "Draugiem.lv", "Maxima", "Skype", "Swedbank", "Depo" un Top10 noslēdz "Nokia".

Par 2014. gada Unikālāko zīmolu atzīts uzņēmums "Lāči", Kvalitatīvākā zīmola statusu nemainīgi saglabā "Nike", savukārt kā Izdevīgākais zīmols ir noteikts "Supernetto".

Žurnāla Kapitāls īpašā balva Straujāk augošākais zīmols tika piešķirta Latvijas Radio 1, pētījumu aģentūras "GfK" speciālbalvu Zīmols ar potenciālu ieguva "Hercogs" un "PHD Latvija" Drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts "Airdog".

Latvijas Mīlētāko zīmolu topa ceremonijā tika apbalvoti pirmo 10 vietu ieguvēji, kā arī piešķirti papildu apbalvojumi vairākās kategorijās - Unikālākais, Kvalitatīvākais, Izdevīgākais, Straujāk augošais un Drosmīgākais zīmols.

Ar Latvijas Mīlētāko Zīmolu topa rezultātiem detalizēti iespējams iepazīties žurnāla Kapitāls oktobra numurā, kā arī mājaslapā zimolutops.lv.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada. Tas kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā. Zīmolu topu veido DDB Latvija sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Custom Research Baltic" un žurnālu "Kapitāls".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!