Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols "Google", ceturtdien paziņots aģentūras "DDB Latvija" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Custom Research Baltic", "PHD Latvija" un žurnālu "Kapitāls" veidotā "Mīlētāko zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā.
"Šajā gadā spilgti iezīmējas tas, ka cilvēki vairāk izvēlas krāt pieredzi, nevis preces. Tādējādi zīmoliem ir jāspēj ieinteresēt savus klientus ar uzrunājošiem stāstiem, nevis pašslavinājumiem. Uz to norāda arī fakts, ka gandrīz visiem zīmoliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas Mīlētāko zīmolu topā iekļautajiem zīmoliem ir izdevies audzēt lojālo klientu skaitu," uz šī gada tendencēm norādīja DDB stratēģiskais direktors Edgars Pētersons.
"Google" un "Inbox" jau vairākus gadus pēc kārtas ir spējuši noturēt līderpozīcijas, savukārt topa augstajā 3.vietā šogad ierindojusies pārtikas veikalu ķēde "Rimi". Tālāk seko "Laima", "Draugiem.lv", "Maxima", "Skype", "Swedbank", "Depo" un Top10 noslēdz "Nokia".