Autogāze - 19
Foto: DELFI
Latvijā autogāzes kvalitāte ir problēma, jo nav nekādu normu, uz kurām patērētājam balstīties, līdz ar to tiek bojātas mašīnas, arī motors, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" norāda uzņēmuma "Rīgas Taksometru parks" (RTP) valdes priekšsēdētājs Kaspars Muižnieks.

"Nav īsti, kur pārbaudi veikt, un, ja es to veikšu, pret ko es to attiecināšu, ja nav nekādu normu," uzsver uzņēmējs.

Viņš norāda, ka kompānija gadu pēc tam, kad bija iegādājusies ar autogāzi darbināmus auto, saskārās ar problēmu, ka Latvijas tirgū esošai gāzei iekšā ir daudz minerāleļļas, un tas bojā gāzes sprauslas. "Mūsu gadījumā sabojāja arī motorus. Tagad esam atraduši risinājumu, kā aizsargāties ar speciāliem gāzes nosēdfiltriem - ik pēc 10 000 kilometru eļļa no filtra tiek nolieta," skaidro Muižnieks.

Tikai dīkstāvēs 2013.gadā uzņēmums esot zaudējis aptuveni 25 000 latu (35 571 eiro).

Tāpēc šogad uzņēmējs nolēmis iegādājies 17 jaunas automašīnas, kas ir aprīkotas ar dīzeli, jo "ar gāzi esam nedaudz apdedzinājušies".

Patlaban kompānijā puse mašīnu ir darbināmas ar gāzi.

Kā ziņots, "Rīgas Taksometru parks" pērn strādāja ar 6,2 miljonu eiro apgrozījumu un 409 512 eiro peļņu.

Šogad "Rīgas Taksometru parks" investējis aptuveni 60 000 eiro jaunos taksometros - divos "Ford Tourneo Custom" minibusos, kuri ir speciāli aprīkoti, lai varētu pārvadāt cilvēku ratiņkrēslā.

"Rīgas Taksometru parks" pērn iegādājies 30, bet iepriekšējā gadā 50 jaunas "Ford S-MAX" automašīnas, kas darbināmas ar gāzi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!