LAU tehnika esot nokomplektēta un pilnībā gatava darbam jaunajā ziemas sezonā - šogad ziemas dienestā plānots iesaistīt gandrīz 640 dažādas tehnikas vienības.
Kā skaidro uzņēmumā, ziemas sezona valsts autoceļu uzturēšanā sākas no 1.novembra un uzņēmums ir gatavs nodrošināt laikapstākļiem atbilstošus braukšanas apstākļus uz valsts autoceļiem vairāk nekā 20 000 kilometru garumā.
Uzņēmumā "Latvijas Valsts ceļi" savukārt informē, ka kopumā valsts autoceļu uzturēšanas līmenis šoziem plānots līdzvērtīgs pēdējos gados nodrošinātajam. Valsts autoceļi ir sadalīti piecās ziemas uzturēšanas klasēs - A (augstākā), A1, B, C un D (zemākā) atkarībā no ceļu klasifikācijas, satiksmes intensitātes, seguma tipa, tehniskā stāvokļa, plānotā (pieejamā) finansējuma un sociālekonomiskās nozīmes. Tāpat noteikti sliktā tehniskā stāvoklī esošie ceļu posmi, kas objektīvu iemeslu dēļ apkalpojami ar atkāpēm no uzturēšanas klasēm.
Kopumā uz valsts autoceļiem ziemas uzturēšanas klases ir noteiktas 20 258 kilometriem ceļu: A klases ceļi šajā ziemas sezonā būs - 624 kilometrus, kas ir par 45 kilometriem vairāk nekā pērn, A1 klase ir par 90 kilometriem vairāk nekā iepriekš - 2374 kilometru, kā arī B, C un D klases (valsts reģionālie un vietējie autoceļi), attiecīgi - 2764, 12449 un 2045 kilometri.
Katrai uzturēšanas klasei ir noteikts darbu izpildes laiks, kad ceļi ir jāatbrīvo no sniega un apledojuma. Tā, piemēram, A uzturēšanas klasei laika posmā no plkst.6 līdz plkst.22 laiks autoceļa brauktuves attīrīšanai no sniega un kaisīšanai ar pretapledojuma materiāliem ir trīs stundas, kopš sniegs ir beidzis snigt. Ja ilgstoši snieg, ceļš tiek tīrīts un apstrādāts vairākkārtēji arī snigšanas laikā, lai mazinātu satiksmes traucējumus, taču objektīvu iemeslu dēļ šādos apstākļos pilnīgi tīru no sniega un apledojuma to uzturēt ir neiespējami.