ikea
Foto: Reuters/Scanpix
Iedzīvotāji Latvijā visvairāk vēlas atnākam "IKEA" veikalus, kā arī kafijas kompāniju "Starbucks Coffee" un ātrās ēdināšanas milzi "Burger King", liecina Baltijas reģiona lielākā franšīzes konferences "Franchise Hub Expo" sadarbībā ar portālu "Delfi" rīkotajā lasītāju aptauja.

Balsošanā "Delfi" portālā piedalījās vairāk nekā 6500 portāla lasītāji. Tā notika paralēli portāla latviešu un krievu valodas versijās. Gan latviešu, gan krievu versiju lasītāju balsojumā pirmajā vietā izvirzījās "IKEA" mēbeļu, mājas interjera priekšmetu un iekārtu veikali, par kuru nobalsoja 45,8% latviešu un 40,8% krievu valodas portāla versijā.

"Starbucks Coffee" saņēma ap 25% balsu abos balsojumos, bet "Burger King" - ap 10%. Savukārt pārējie aptaujā piedāvātie zīmoli, kas arī darbojas pēc franšīzes principa - "Dunkin' Donuts", "Hard Rock Cafe", "Pizza Hut", "Jamie's Italian", "Stake'n Shake", "Dairy Queen" katrs saņēma mazāk nekā 10% balsotāju ievērību. 

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!