"Šīs ēkas būvniecības pirmā kārta ir sākums ilgam procesam, kura mērķis ir nostiprināt lidostas "Rīga" kā vadošās Baltijas un Ziemeļeiropas lidostas pozīcijas. Termināļa paplašināšana ir loģisks turpinājums mūsu lidostas četrdesmit gadu garumā notikušai attīstībai," uzsvēra Mūrnieks.
Būvdarbus veic SIA „Skonto Būve", būvuzraudzību nodrošina pilnsabiedrība "Būvalts P.M.G.", projekta autori ir SIA „Arhis Arhitekti".
Lidostas termināļa attīstības būvniecības pirmā kārta paredz ne-Šengenas zonas paplašināšanu un papildus četrus jaunus iekāpšanas sektorus, tādējādi uzlabojot lidostas sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Pēc pabeigšanas jaunajā piestātnes ēkā būs iespējams apkalpot arī lielākus gaisa kuģus, kas palielinās lidostas kapacitāti.
Esošā termināļa kapacitāte spēj kvalitatīvi apkalpot 3,5 miljonus pasažieru gadā, taču jau šobrīd lidostas apkalpoto pasažieru skaits gadā sasniedz 4,7 miljonus.
Pie šāda apjoma, un paredzot turpmāku pasažieru skaita pieaugumu, ir nepieciešama lidostas paplašināšana, lai nodrošinātu atbilstošu servisu aviokompānijām, kā arī ērtus apstākļus un kvalitatīvu apkalpošanu pasažieriem, teikts lidostas paziņojumā medijiem.
Termināļa paplašināšana ir nozīmīga lidostas konkurētspējas uzlabošanai Eiropā. Paplašināšana ir būtisks nosacījums jaunu lidsabiedrību piesaistei un to darbības sākšanai lidostā „Rīga", kā arī šobrīd strādājošo aviokompāniju darbības paplašināšanai, kas savukārt sekmētu lidostas „Rīga" kā vadošās Baltijas lidostas attīstību.