875502_29820870
Foto: stock.xchng

Šogad jau vairāk nekā 60 patērētāji vērsušies ar sūdzībām Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), lai meklētu palīdzību, kā rīkoties situācijās, kad pakļāvušies neatlaidīgiem pārdevējiem, kas ar ētiski un likumiski apšaubāmām metodēm patērētājiem piedāvājuši savas preces vai pakalpojumus, portālu "Delfi" informē PTAC.

Galvenokārt tie ir bijuši gadījumi, kad patērētāji pa tālruni tika aicināti piedalīties "ortopēdijas veselības pētījumos" un it kā par brīvu patērētājiem tika piegādāti matrači, patērētāji aicināti uz kosmētikas procedūrām, pēc tam apvārdoti, lai iegādātos kosmētiku vairāku tūkstošu eiro apmērā, tiešajā tirdzniecībā patērētāja mājās pārdoti dārgi ūdens filtri, televizori un citas preces.

Bieži vien šīs apšaubāmās un neatlaidīgās pārdošanas metodes tiek izmantotas gan patērētājus uzrunājot telefoniski un uzaicinot uz dažādām preču un pakalpojumu prezentācijām patērētāja mājās vai citās telpās, gan pēc telefona sarunas, piegādājot patērētājam preci viņa dzīvesvietā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!