Luksusa zīmolu automašīnu tirgotājiem esot beigusies prece pēc tam, kad līdz ar rubļa krahu, pircēji iegādājušies "Porsche", "Lamborghini" un "BMW" marku auto vēl neredzētos apjomos par spīti strauji augošajām auto cenām. Pirkšanas drudzi izraisījis gan Ziemassvētku laiks, kad bagātie mēdz sevi un tuvākos aplaimot ar lieliem pirkumiem, gan rubļa vērtības kritums, atsaucoties uz ekspertu teikto, raksta RT.
Rublis, kura vērtība iepretim ASV dolāram kritusi uz pusi nedēļas laikā, pamudinājis ne tikai iepirkt valūtu, bet lielu summu turētājiem kalpojis par brīdinājumu naudu steidzami apmainīt pret ko vērtīgāku. Autodīleri Maskavā atzīmē, ka pircēju rindas augušas ļoti ātri, bet daudzos luksusa zīmolu pārstāvju salonos šobrīd svilpojot vējš - izpirkts viss.
"Pirmkārt, ir decembris, kad mūsu klientiem parasti novērojam "ziemsvētniecisku uzvedību". Otrs faktors, ka ietekmēja pārdošanas apjomus, ir Maskavas valūtas tirgus," norāda "Lamborgini Moscow" vadītājs Sergejs Mordovins. Viņš atzīmē, ka līdzīgi noticis arī 2008. gadā.