Liepiņš apgalvo, ka "Ryanair" iespējamā aiziešana naudas izteiksmē būtiski neko nemainīs, jo "Ryanair" neesot bijis tas, kas deva ienākumus, proti, "nemaksāja tajā apjomā kā pārējie". Viņš piebilst - ja "Ryanair" aiziet prom, nepieciešams viens pilns gads, lai pasažierus atgūtu.
Vērtējot šo gadu, jaunais vadītājs skaidro, ka "ar 4,8 miljoniem apkalpoto pasažieru skaitu un 44 miljoniem eiro ienākumiem turpat vien esam, kur bijām pērn". Nedaudz esot pamainījusies pasažieru struktūra - vairāk ir ceļotāju no viena punkta uz otru, bet samazinās tranzīta pasažieru skaits, kas darot nedaudz bažīgus.
Kā ziņots, zemo cenu lidsabiedrība "Ryanair" vēl nav noslēgusi jaunu līgumu ar Rīgas lidostu un no nākamā gada marta var arī no Rīgas aiziet, ņemot vērā šīs lidsabiedrības visai neordināros lēmumus arī citās lidostās.
"Nosacījumi "Ryanair" ir skaidri - viņi zina, kādus līgumus par aviācijas pakalpojumu sniegšanu lidosta var slēgt, jo kārtību regulē Ministru kabineta noteikumi. Varam, protams, skatīties, kāds ir pakalpojumu apjoms, kuru pērk lidsabiedrība, jo ne visi pērk vienādu pakalpojumu grozu," skaidro lidostas vadītājs.
"Ryanair" sarunas ar lidostu nekomentē, atsaucoties uz konfidencialitāti.
2014./2015.gada ziemas sezonā "Ryanair" piedāvā 13 maršrutus no Rīgas.
Kā ziņots, 11.novembrī akcionārs - Satiksmes ministrija - pieņēma četru līdzšinējo VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes locekļu atlūgumus.
Atlūgumus iesniedza valdes priekšsēdētājs Mūrnieks, valdes locekļi Olita Augustovska, Andis Damlics un Raimonds Rožkalns. Patlaban valdē no vecā sastāva turpina strādāt tikai Ilona Līce. 14.novembrī ministrija iecēla Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra vietnieku Andri Liepiņu par VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" jauno valdes priekšsēdētāju. Par lidostas valdes locekli iecelts būvkompānijas "Velve" valdes loceklis Ilmārs Upenieks.