{132b79be-cf1b-8e95-4c70-8a7db2cabf85}
Foto: LETA

Vilcienu remontētājs "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" reorganizēs ražošanu un samazinās strādājošo skaitu, teikts kompānijas sniegtajā informācijā biržai "Nasdaq Riga".

Kompānijas pārstāvji atzīmē, ka darbinieku skaita samazināšana plānota saistībā ar ražošanas apmēru kritumu šogad pirmajā ceturksnī, taču masveida darbinieku atlaišanas uzņēmumā nav.

"Lai palielinātu rūpnīcas darbības ekonomisko efektivitāti, tiks veikta ražošanas reorganizācija, ražošanas procesu optimizācija, tekošo izdevumu samazināšana, kas var negatīvi ietekmēt personāla skaitu," informē kompānijas pārstāvji.

"Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas" pārstāvji norāda, ka saistībā ar rubļa kursa kritumu ieņēmumi no darījumiem ar Krievijas partneriem ir būtiski samazinājušies un pakalpojumu izmaksas kļūst ekonomiski neizdevīgas. Tāpat "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca", lai diversificētu ražošanu, pēdējos gados ir veikusi investīcijas darba galdu atjaunošanā un infrastruktūrā kopumā septiņu miljonu eiro apmērā, taču ģeopolitiskā krīze sākās brīdī, kad iekārtas vēl nav iedarbinātas un nestrādā ar pilnu slodzi.

"Tāpēc 2015.gada prioritāte "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcai" ir jaunu noieta tirgu un jaunas produkcijas apgūšana, ieskaitot mašīnapstrādes nozari. Materiālā bāze tam visam "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcā" ir, tajā skaitā jaunas iekārtas," atzīmē kompānijas pārstāvji, piebilstot, ka uzņēmuma pārstāvji aktīvi piedalās starptautiskajās nozares izstādēs, aktīvi runā ar potenciālajiem pasūtītājiem, kā arī slēdz līgumus.

Tāpat kompānijas pārstāvji atzīmē, ka "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca", pēc veiktajiem aprēķiniem, ir spējīga kompensēt ražošanas apmēru kritumu Krievijā ar līgumiem citos tirgos.

"Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīcas" koncerns 2014.gada deviņos mēnešos strādāja 17,372 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 16,1% mazāk nekā 2013.gada attiecīgajā laika periodā, un cieta 150,9 tūkstošu eiro zaudējumus pretstatā peļņai gadu iepriekš.

Kompānijas lielāko īpašnieku vidū ir Igaunijas uzņēmums "Skinest Rail" - 47,97%, kā arī Krievijas transporta kompānijas "Severstaļtrans" uzņēmumu grupā ietilpstošais Igaunijas uzņēmums "Spacecom", kam pieder 25,27%. Kompānijas akcijas kotē "Nasdaq Riga" otrajā sarakstā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!