Foto: DELFI

Ar februāri, norēķinoties par janvārī patērēto elektroenerģiju, stājas spēkā jaunā norēķinu kārtība, kurā AS "Latvenergo" klientiem piedāvā divas norēķinu metodes - izlīdzināto maksājumu vai rēķinu.

Tirgus apstākļos vairs netiek saglabāta līdzšinējā norēķinu kārtība, kad klients pats aprēķināja savu maksājuma summu. Tāpēc turpmāk maksājumu summu aprēķinās elektroenerģijas tirgotājs un nosūtīs klientam informāciju par to - vai tas būtu izlīdzinātais maksājums, vai ikmēneša rēķins.

Klientiem, kuri izvēlējušies norēķināties pēc faktiskā patēriņa, saņemot rēķinu, līdz 3.februārim ir jānodod skaitītāja rādījums. Visērtāk to izdarīt klientu pašapkalpošanās portālā "www.e-latvenergo.lv", sūtot īsziņu vai arī izmantojot "Latvenergo" mobilo aplikāciju. Rēķins tiks izrakstīts par iepriekšējā mēnesī patērētajām kilovatstundām, un to klients saņems pa e-pastu, pastu vai īsziņas veidā uz tālruņa numuru.

Savukārt tiem klientiem, kuri izvēlējās "Elektrum Universālais" vai citu produktu ar izlīdzinātā maksājuma norēķinu metodi, ir jāizmanto "Latvenergo" sūtītā informācija, kurā bija kartīte ar ikmēneša izlīdzinātā maksājuma summu. Sākot ar februāri, klientam katru mēnesi par patērēto elektroenerģiju ir jāmaksā šī summa. Ja ģimenē mainās elektroenerģijas patēriņš, jebkurā brīdī maksājuma summu ir iespējams izmainīt klientu portālā "e-latvenergo.lv" vai sazinoties ar "Latvenergo" klientu servisu. Ja kartīte ar ikmēneša izlīdzinātā maksājuma summu ir noklīdusi, to iespējams atrast un izdrukāt "e-latvenergo.lv".

Klients līguma darbības periodā var arī mainīt norēķinu metodi, taču "Latvenergo" vērš uzmanību, ka atsevišķiem elektroenerģijas produktiem var būt pieejama tikai noteikta norēķinu metode - izlīdzinātais maksājums vai rēķins.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!