"Šonedēļ "Narvesen" tirdzniecības vietās Rīgā pieprasījums pēc e-taloniem ir ievērojami krities, kas varētu būt skaidrojams ar janvāra beigās novēroto augsto pircēju aktivitāti, savlaicīgi iegādājoties e-talonu krājumus pirms to cenas kāpuma. Salīdzinot tieši ar janvāra pēdējām dienām, februāra sākumā e-talonu pārdošanas apjoms samazinājies pat trīskārtīgi," norādīja Aleksandrovs.
Janvāra pēdējās dienās "Narvesen" tirdzniecības vietās Rīgā tika novērots paaugstināts pieprasījums pēc e-taloniem. Aleksandrovs norādīja, ka "Narvesen" klienti arī izrāda aktīvu interesi par to derīguma termiņiem saistībā ar cenu kāpumu sabiedriskajā transportā Rīgā.
Kā ziņots, no 1.februāra stājās spēkā jaunas biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā. Jaunā pilnās biļetes cena Rīgas sabiedriskajā transportā no februāra ir 1,15 eiro.
"Rīgas satiksme" to pamato ar valdības nevēlēšanos sadarboties ar Rīgas domi pilsētas sabiedriskā transporta finansēšanā, kā arī to, ka ir traucēts piemērot atšķirīgus apmaksas noteikumus rīdziniekiem un nerīdziniekiem.
"Narvesen" ir preses, ātro uzkodu un servisa pakalpojumu mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas Latvijā darbojas kopš 1997.gada. "Narvesen" franšīzes darbību Latvijā pārrauga SIA "Narvesen Baltija". Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Narvesen Baltija" apgrozījums 2013.gadā sasniedzis 37,08 miljonus eiro, kas ir par 4% vairāk nekā gadu iepriekš, kad apgrozījums bija 36,96 miljoni eiro. Savukārt uzņēmuma peļņa 2013.gadā saruka par 1,4% - no 1,55 miljoniem eiro 2012.gadā līdz 1,53 miljoniem eiro 2013.gadā.