3118891
Foto: PantherMedia/Scanpix

Mainījusies AS "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" (DLRR) vadība, liecina "Firmas.lv" informācija.

Par uzņēmuma valdes priekšsēdētāju kļuvis līdzšinējais DLRR padomes priekšsēdētāja vietnieks Igaunijas pilsonis Aivars Keskula.

Līdzšinējā valdes priekšsēdētāja Natālija Petrova turpinās darbu valdē kā valdes locekle.

Tāpat par valdes locekli iecelts Vladimirs Kirsanovs.

Valdē turpina darbu valdes locekļi Eduards Krukovskis un Aleksejs Kolpakovs.

Šī gada 20.janvārī uzņēmuma padomē uz pieciem gadiem tika ievēlēti Igaunijas iedzīvotāji Oļegs Osinovskis, Romans Zaharovs, Lauri Reinholds, Sergejs Jakovļevs un Mihails Terentjevs.

Osinovskis, Reinholds, Jakovļevs un Terentjevs padomē strādāja arī iepriekš. Zaharovs ievēlēts līdzšinējā padomes priekšsēdētāja vietnieka Aivara Keskulas vietā.

Par padomes priekšsēdētāju februāra sākumā ievēlēts Osinovskis.

Jau ziņots, ka DLRR 2014.gada deviņos mēnešos strādājusi ar 17,372 miljonu eiro konsolidēto apgrozījumu un tas ir par 15,9% mazāks nekā 2013.gada deviņos mēnešos, liecina konsolidētais finanšu pārskats, kas iesniegts "Nasdaq Riga".

Pērn deviņos mēnešos uzņēmums strādāja ar 20,695 miljonu eiro konsolidēto apgrozījumu.

DLRR šī gada deviņos mēnešos cietusi 150 879 eiro konsolidētos zaudējumus pretstatā 2013.gada deviņos mēnešos gūtajai 17 362 eiro konsolidētajai peļņai.

DLRR deviņos mēnešos eksportēja produkciju uz astoņām valstīm, kopējais eksporta apjoms sasniedza 15,5 miljonus eiro (2013.gada deviņos mēnešos - 19 miljonus eiro). Galvenie eksporta virzieni 2014.gada deviņos mēnešos bija Igaunija, Krievija un Baltkrievija.

Deviņos mēnešos uzņēmums investēja ilgtermiņa ieguldījumos 4,3 miljonus eiro. 2014.gada janvārī tika reģistrēta pilnsabiedrība "DMU vilcieni". Tās dalībnieki ir DLRR, AS "VRC "Zasulauks"", AS "Rīgas vagonbūves rūpnīca". Pilnsabiedrības "DMU vilcieni" izveidošanas mērķis ir AS "Pasažieru vilciens" DR1A dīzeļvilcienu vagonu modernizācija saskaņā ar atklāto konkursu. Provizoriskā DLRR pasūtījuma daļa ir 9,4 miljoni eiro. Patlaban projekts atrodas realizācijas stadijā.

DLRR 2013.gadā ir cietusi 263 953 eiro zaudējumus, liecina uzņēmuma revidētais finanšu pārskats, kas iesniegts biržā "Nasdaq Riga". DLRR peļņa 2012.gadā bija 1 032 066 eiro.

Uzņēmuma apgrozījums 2013.gadā bija 36,637 miljoni eiro, un tas ir par 15,8% mazāks nekā 2012.gadā, kad DLRR apgrozījums bija 43,527 miljoni eiro.

DLRR koncerna konsolidētais apgrozījums 2013.gadā bija 25,63 miljoni eiro, un koncerns cieta 242 076 eiro konsolidētos zaudējumus.

DLRR pērn realizēja produkciju par 25 miljoniem eiro, un tas ir par 18% mazāk nekā 2012.gadā. No realizētās produkcijas kopējā apjoma 22,14 miljoni eiro bija dīzeļlokomotīvju remonts, 1,74 miljoni eiro - rezerves daļas, bet 1,6 miljoni eiro - elektrisko mašīnu remonts.

No kopējā realizētās produkcijas apjoma 16,19 miljoni eiro jeb 59,7% tika realizēti Krievijā, 5,6 miljoni eiro jeb 20,7% - Igaunijā, 2,21 miljons eiro jeb 8,1% - Latvijā un 1,54 miljoni eiro jeb 5,7% - Baltkrievijā.

DLRR lielākais akcionārs ar 47,97% akciju ir Igaunijas AS "Skinest Rail", 25,27% akciju pieder Igaunijas AS "Spacecom", 15,37% - Igaunijas "LLC Lokomotiiv Investeeringuud", bet pārējiem akcionāriem - 11,39%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!