Foto: DELFI

Latvijas dzelzceļa kompānijas "Latvijas Dzelzceļš" (LDz) meitasuzņēmums "LDz Cargo", kas nodarbojas ar kravu pārvadāšanu pa dzelzceļu, šogad pirmajos divos mēnešos pārvadāja 10,631 miljonu tonnu kravu, kas ir par 5,2% mazāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laikā, liecina kompānijas publiskotā informācija.

Tostarp šogad februārī "LDz Cargo" pārvadāja 5,103 miljonus tonnu kravu, kas ir par 7,2% mazāk nekā pagājušā gada attiecīgajā mēnesī.

Visvairāk uzņēmums 2015.gada pirmajos divos mēnešos pārvadājis importa kravas – 9,443 miljonus tonnu, kas ir par 4,2% mazāk nekā pirms gada, tostarp caur pieostas stacijām pārvadāti 8,67 miljoni tonnu kravu, kas ir par 4,1% mazāk nekā pērn pirmajos divos mēnešos.

Savukārt eksporta pārvadājumi šogad pirmajos divos mēnešos veidoja 478 tūkstošus tonnu, kas ir par 39,7% mazāk, tostarp caur pieostas stacijām uzņēmums pārvadāja 168 tūkstošus tonnu eksporta kravu, kas ir par 15,6% mazāk nekā pērn attiecīgajā laikā.

Sauszemes tranzītā šogad pirmajos divos mēnešos "LDz Cargo" pārvadājis 526 tūkstošus tonnu, kas ir pieaugums par 38,8%, bet iekšzemes pārvadājumos - 184 tūkstošus tonnu kravu, kas ir par 1,1% mazāk salīdzinājumā ar 2014.gada attiecīgajā laika periodā pārvadāto iekšzemes pārvadājumu apmēru.

Pērn pirmajos divos mēnešos "LDz Cargo" pārvadāja 11,214 miljonus tonnu kravu, bet gadā kopumā - 57,039 miljonus tonnu, kas ir pieaugums par 2,2% salīdzinājumā ar 2013.gadu.

"LDz Cargo" ir lielākais dzelzceļa kravu pārvadātājs Baltijas valstīs un piektais lielākais Eiropas Savienībā. LDz, kas pieder valstij, ir vienīgais "LDz Cargo" īpašnieks. "LDz Cargo" tika izveidots dzelzceļa kompānijas reorganizācijā un atbild par kravu pārvadājumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!