Uzņēmumā norāda, ka, neskatoties uz ģeopolitiskās situācijas ietekmi uz eksporta nozari, "Cido grupai" ir izdevies saglabāt kompānijas apgrozījumu 2013.gada līmenī un pat nedaudz par procentpunktu to palielināt.
"Mēs esam gandarīti par sasniegtajiem finanšu rādītājiem pērn, it īpaši ņemot vērā, ka 2014.gads Eiropas lēnās izaugsmes un ģeopolitiskās situācijas dēļ bija sarežģīts eksportam. Pēdējos gados stratēģiski strādāts, lai uzlabotu ražošanas efektivitāti, kas ļauj uzlabot produktu pārdošanas rentabilitāti. Tāpat turpinām aktīvi apgūt eksporta tirgus, gan izmantojot Latvijas Garantijas aģentūras sniegtās iespējas paaugstināta riska tirgos, gan arī uzsākot eksportu uz jauniem tirgiem," norāda "Cido grupa" ģenerāldirektors Marijus Kirstukas.
Pērn kopējās investīcijas uzņēmuma attīstībā veidoja 661 tūkstoti eiro. "Cido grupa" pērn bijuši vairāki nozīmīgi investīciju projekti, kas veicinājuši uzņēmuma izaugsmi dažādos tirgus segmentos.
Kirstukas kā lielāko pērnā gada sasniegumu min alus zīmola "Lāčplēsis" izaugsmi alus segmentā. "Gandrīz 11 % no kopējā Latvijas alus tirgus ir līdz šim labākais zīmola pārdošanas rādītājs. Stabilu vietu alus tirgū ieņem arī "Līvu alus", kas ļauj Lāčplēša alus darītavai būt vienam no līderiem starp alus ražotājiem Latvijā," viņš norāda.
Pērn viens no nozīmīgākajiem investīciju projektiem bija videi draudzīgāka "EcoForma" iepakojuma ieviešana dabīgajam minerālūdenim "Mangaļi", ieguldot projektā ap 250 tūkstošus eiro.
Uzņēmums ir vadošais dzērienu ražotājs Baltijā, kura produktu portfelī ietilpst gan sulas, nektāri un sulu dzērieni, gan dabīgais minerālūdens un dzeramais ūdens, gan alus.