Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) ir izvērtējusi mobilo sakaru pakalpojumu kvalitāti Latvijā un atzinusi, ka balss telefonijas pakalpojuma jeb zvanu kvalitātes rezultāti vērtējami kā ļoti labi, īsziņu pakalpojuma rādītāji – nevainojami, portāls "Delfi" uzzināja SPRK.
SPRK analizēja SIA "BITE Latvija", SIA "Latvijas Mobilais Telefons" (LMT) un SIA "Tele2" balss telefonijas pakalpojumu un īsziņu pakalpojumu mobilajā telefonu tīklā.
Lai izvērtētu balss telefonijas un īsziņu pakalpojuma kvalitātes parametrus mērījumos mobilajā tīklā, SPRK nosaka tādus parametrus kā nesekmīgo savienojumu koeficientu, vidējo savienošanas laiku, savienošanas laiku sekundēs 95% no sekmīgo savienojumu skaita, kā arī vidējo runas pārraides kvalitāti. Lai izvērtētu balss telefonijas un īsziņu pakalpojuma kvalitāti SPRK 2014.gadā "BITE Latvija", "Tele2" un LMT mobilajos telefonu tīklos kopumā veica 60000 izsaukumus un nosūtīja 9000 īsziņas.