Foto: LETA
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmums "Lido" pērn ir ievērojami audzējis apgrozījumu un peļņu, pastāstīja "Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

""Lido" 2014.gadā tāpat kā visus pēdējos gadus ir spējis ievērojami pieaudzēt gan apgrozījumu, gan peļņu, bet precīzāk ziņosim brīdī, kad būs pieejami auditētie finanšu rezultāti," norādīja Auziņa.

Viņa sacīja, ka pozitīvie faktori, kas pērn ietekmēja uzņēmuma apgrozījumu, bija cilvēku pirktspējas palielināšanās un vēlmes ēst ārpus mājas, kā arī "Lido" paveiktais uzņēmuma attīstībā un darbības uzlabošanā.

Auziņa sacīja, ka "Lido" šā gada galvenais mērķis ir esošajās ēdināšanas vietās noturēt līdzšinējos apgrozījuma apjomus, kā arī, strādājot pie klientu apkalpošanas uzlabošanas un apmierinātības palielināšanas. Tāpat iecerēts aktīvāk attīstīt ēdināšanu ārpus uzņēmuma - banketus, izbraukuma tirdzniecību un ēdienu piegādi, kā arī, iespējams, strādāt pie jauna koncepta izveides un turpināt darbu pie "Lido" attīstības ārpus Latvijas.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2013.gadā "Lido" strādāja ar 29,72 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 10% vairāk nekā 2012.gadā, bet uzņēmuma peļņa pieauga 2,5 reizes - līdz 863,7 tūkstošiem eiro.

"Lido" galvenie darbības virzieni ir sabiedriskā ēdināšana, gaļas produktu pārstrāde, zivju produktu apstrāde, pusfabrikātu ražošana un realizācija. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Gunārs Ķirsons. "Lido" struktūrā ietilpst Rīgā strādājoši deviņi bistro un "Lido Atpūtas centrā" Krasta ielā arī restorāns, kā arī divi "Lido" bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!