Uzņēmuma peļņa savukārt pieaugusi līdz 105 110 eiro, kas ir divreiz lielāka nekā gadu iepriekš, kad peļņa bija 49 110 eiro.
Vadības ziņojumā apgrozījuma samazinājums tiek skaidrots ar kravu pārvadājumu apjomu kritumu tranzītpārvadājumu nozarē. Transporta-ekspedīcijas pakalpojumu sfērā Latvijas pasūtītāju īpatsvars bija 56%, citu Eiropas Savienības valstu pasūtītāju īpatsvars - 27,95%, bet NVS pasūtītāji - 13,67%.
Uzņēmuma ilgtermiņa mērķis ir vērsts uz jaunu klientu piesaisti, konteinerpārvadājumu apjomu palielināšanu, pakalpojuma spektra paplašināšanu un loģistikas pakalpojumu attīstību, tādējādi nostiprinot kompānijas pozīcijas nozarē.
Vadības ziņojumā arī norādīts, ka 2014.gadā klientu skaits, kā arī pārvadājumu apjoms, salīdzinot ar 2013.gadu, ir līdzīgs. Kā šī gada riski tiek minēti politiskie un valūtas kursu svārstību riski.
Uzņēmuma peļņu valde ierosina atstāt nesadalītu, izmantojot to ilgtermiņa ieguldījumiem un turpmākajai attīstībai.
Koncerns "Latvijas Dzelzceļš" sastāv no mātesuzņēmuma valsts AS "Latvijas Dzelzceļš" un piecām meitassabiedrībām - AS "LatRailNet", kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA "LDz Cargo", kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA "LDz Infrastruktūra", ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA "LDz Ritošā sastāva serviss", kā arī apsardzes uzņēmuma SIA "LDz Apsardze".