"Galvenās problēmas, ar kurām šogad būs jāsastopas ēdinātājiem, būs klientu pārdalīšana, jo iedzīvotāju skaits Latvijā nepieaug, bet ēdinātāju skaits palielinās. Tāpat citu tautību tūristu piesaiste, jo jākompensē krievu tautības tūristu samazinājums,'' sacīja Auziņa.
Pēc viņas teiktā, ēdināšanas uzņēmumiem izaicinājums būs arī tas, ka patērētāji ik gadu arvien lielāku uzmanību pievērš ēdiena sastāvam un izejvielām. "Izaicinājums, kuru jāņem vērā, ir patērētājs, kas ar katru gadu kļūst arvien izglītotāks, pievērš lielāku uzmanību ēdiena sastāvam un izejvielām. Ēdinātāji nedrīkst atpalikt - tiem gan atbilstoši jāizglītojas, gan jāpilnveido savs piedāvājums," atzīmēja kompānijas vadītāja.
Viņa prognozēja, ka ēdināšanas tirgus pieaugums šogad Latvijā nav gaidāms. "Ņemot vērā ģeopolitisko situāciju, tūristu skaita samazinājumu, vietējo iedzīvotāju skaita nepalielināšanos, samazinātās ekonomikas izaugsmes prognozes un citus faktorus, nozarei iespējams kritums. Taču tajā pašā laikā iedzīvotāju algu līmenis paaugstinās, pirktspējas līmenis pieaug, tirgū ienāk jauni spēlētāji, tādēļ domāju, kopumā nozarē situācija varētu izlīdzināties un palikt nemainīga - ne piedzīvot ne kritumu, ne augšupeju," teica Auziņa.
Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2013.gadā "Lido" strādāja ar 29,72 miljonu eiro apgrozījumu un 863,7 tūkstošu eiro peļņu.
"Lido" galvenie darbības virzieni ir sabiedriskā ēdināšana, gaļas produktu pārstrāde, zivju produktu apstrāde, pusfabrikātu ražošana un realizācija. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Gunārs Ķirsons. "Lido" struktūrā ietilpst Rīgā strādājoši deviņi bistro un "Lido Atpūtas centrā" Krasta ielā arī restorāns, kā arī divi "Lido" bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.