Screen Shot 2015-04-28 at 10.55.24
Foto: DELFI
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) divu mēnešu laikā ir saņēmis 19 patērētāju sūdzības par SIA "Relaks Tūre", jo nav notikuši vairāki ceļojumi, kā arī komersants apturējis gandrīz visus plānotos ceļojumus, portālu "Delfi" informē PTAC.

Saskaņā ar normatīviem aktiem šādā gadījumā patērētājam ir tiesības no komersanta pieprasīt visu samaksāto naudas summu, tādēļ PTAC aicina patērētājus rakstveidā vērsties pie SIA "Relaks Tūre. Vienlaikus – PTAC ir uzsācis administratīvo lietu un izvērtē "Relaks Tūre" īstenoto komercpraksi.

PTAC līdz 20.aprīlim bija saņēmis 19 patērētāju sūdzības par kopējo summu vairāk nekā 55 000 eiro, kurās norādīts, ka komersants apturējis ceļojumu nodrošināšanu uz vairākiem galamērķiem – dažādām Eiropas valstīm, Austrāliju, ASV un citur. Pašlaik ir slēgts "Relaks Tūre" birojs, tomēr notiek korespondences pieņemšana.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!