Krievijas un Ukrainas sarežģītās politiskās un ekonomiskās situācijas dēļ veļas ražotājas AS "Lauma Lingerie" apgrozījums pērn saruka par 15%, liecina uzņēmuma sniegtā informācija darbības pārskatā par 2014.gadu.
Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Lauma Lingerie" apgrozījums pērn bija 8,68 miljoni eiro, bet 2013.gadā - 10,25 miljoni eiro. Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn bija 1,36 miljoni eiro, kas ir par 36,6% vairāk nekā 2013.gadā, kad peļņa bija 997 369 eiro.
Vadības ziņojumā arī teikts, ka atšķirībā no Krievijas un Ukrainas uzņēmuma produkcijas realizācijas apjomi uz pārējām valstīm ir palikuši iepriekšējā gada līmenī vai pieauguši.
Pērn "Lauma Lingerie" strukturēja biznesa jomas un savā pārvaldībā Latvijā esošos deviņus mazumtirdzniecības veikalus nodeva pārvaldīšanai franšīzes klientam SIA "Silvano Fashion".
Pagājušajā gadā uzņēmums turpināja sadarbību ar franšīzes veikaliem Igaunijā, Lietuvā, Saūda Arābijā, Ugandā, Mongolijā un Albānijā. Līdz 2014.gada 31.decembrim "Lauma Lingerie" bija 45 franšīzes veikali.
Kopējie ieguldījumi uzņēmuma attīstībā pērn bija 122 803 eiro.
"Lauma Lingerie" šogad plāno saglabāt apgrozījumu 2014.gada līmenī, turpināt attīstīt franšīzes veikalu tīklu, attīstīt un paplašināt produkcijas klāstu, kā arī apgūt jaunus noieta tirgus.
AS "Lauma Lingerie" dibināta 2005.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 35 571 eiro. "Lauma Lingerie" ir 100% AS "Silvano Fashion Group" meitasuzņēmums. "Silvano Fashion Group" ir starptautisks veļas ražošanas un mazumtirdzniecības uzņēmums, kura akcijas kotē Tallinas un Varšavas fondu biržās.